Alla inlägg under september 2008

Av alexandra - 30 september 2008 10:08

Sitter här i skolan på svenska lektion, ska läsa nån novell som verkar vara skit dålig "/ Inte alls kul att vara i skolan, både jag och tiina hatar detta, men vad ska man annars göra? Går man inte i skolan så får man inga penagar, har man inga pengar så är man fattig, är man fattig så har man inge liv, har man inge liv så är det väldigt synd om än ^^

Av alexandra - 30 september 2008 08:44

Sitter här med handuk på huvudet, vakna för ca 20 minuter sen. Jag ska väl ta och fixa mig. Sedan ska jag ta 09:35 bussen ner på stan möter tiina sen går vi till skolan :p aja skriver mer sen, Hejdå så länge :D

Av alexandra - 29 september 2008 21:43

Jag och Sara var bara hemma hos mig, vi gjorde inte så där jätte mycket. Prata och så, det spelar ingen roll vad man gör alltid lika roligt att vara med henne :)<3 Jocke kom hit vid åtta tiden, vi tog en cigg sedan så åkte dom hem till Sara. Jag satte mig vid data för att kolla på gårdagens avsnitt av andra avenyn men det blev inte bara ett utan alla tre :) Inatt sover jag ensam, kommer att kännas lite konstigt, men ändå skönt. Nu ska jag väl lägga mig och läsa sedan så ska jag sova :) Så jag kommer inte att skriva någe mer idag. Imorgon så får man penagar, så jag och Sara ska gå på stan, Amanda ska kanske med får se hur det blir, men hoppas på att hon oxå följer med skulle vara roligt :)


God natt och sov så gott

Av alexandra - 29 september 2008 18:27

Just nu så sitter jag här hemma med Sara :D<3 Vet inte vad vi ska göra, ska iallafall äta snart, sen får vi se vad vi hittar på :) Skriver nog mer sen iallafall, Hejdå så länge :D


Sara Lagerkvist <3 jag älskar dig så obeskrivligt mycket gumman, du och jag mot världen <3

Av alexandra - 29 september 2008 16:47

Just nu så gör jag itne så där jätte mycket, älsklingen kom precis hit, han har slutat jobbet så jag ska väl vara social med han för han ska inte stanna så jätte länge, när han åker så tror jag nog att jag ska lägga mig och läsa tidningen jag fick av han :) aja skriver nog mer sen eller nått, Hejdå så länge :D

Av alexandra - 29 september 2008 16:21

Klassfesten  Suset från munstyckena i taket var sövande och jag ryckte till när rösten i högtalaren berättade att vi skulle landa på Barbados om femton minuter.
Kjell sov gott efter några öl till maten, jag kramade försiktigt hans ärrade hand tills han vaknade och sträckte på sig, han log mot mig och jag berättade att det var dags för bältet.

Några öar svepte förbi cabinfönstret sedan hördes det där typiska dunket när landningshjulen fälldes ut. Jag blundade och tankarna tog mig åtta månader tillbaka till ett grått Stockholm och den dag när det vita kuvertet med den handskrivna adressen legat och väntat på hallmattan.

I kuvertet låg en inbjudan till återföreningsfest för alla som var födda 1961 och som gått i Högalidsskolan. Min första tanke var att kasta papperet, men av någon anledning valde jag att spara inbjudan och satte upp den på kylskåpsdörren. Jag hade haft sporadisk kontakt med en av klasskompisarna, mer var det inte och efter några dagar ringde just hon och berättade om festen som skulle äga rum om två veckor.
Hon ville inte gå ensam och propsade på att jag skull hänga med och som vanligt rädd för att såra någon och att alltid vara till lags sa jag till slut ja. Jag bodde närmast Långholmen så vi träffades hemma hos mig över ett glas vin innan vi skulle gå, hon hade tagit med sig några skolfoton och efter ett tag såg inte bara hon fram mot att träffa mina gamla klasskamrater.
Vi promenerade ut på Långholmen och mot festlokalen där vi skulle träffas, det var på ön många av oss från plugget hade haft sin sexdebut i de lummiga buskagen.
Det var också där jag första gången blev kysst av Claes som senare blev min man och mina barns far. Väluppfostrade pluggade vi båda vidare till försiktiga akademiker, men efter tjugotvå år var vi trötta på all präktighet och det enda vi till slut var riktigt överens om var att vi skulle skiljas.

När jag kom in i lokalen såg jag Kjell stå och prata med någon gammal kompis, våra blickar möttes och han drog på munnen. Han höjde glaset som för att skåla och de pigga ögonen drog ihop sig till två streck, det värmde och pirrade i hela kroppen återigen kändes det som om jag var femton och nyförälskad.

Efter ett tag kom han fram och frågade om jag ville dansa, den präktiga flickan han träffat trettio år tidigare var borta och efter några sekunder var vi uppe på golvet. Jag höll andan när han lade sin hand där min midja borde vara. Efter två barn och en hel del stillasittande hade kilona sakta blivit fler, det var ju ändå ingen som brydde sig - hade jag trott.
Tysta och nära stod vi mest stilla och vaggade under några låtar, efter dansen gick vi ner till vattnet och satte oss.
Han nickade och tittade bort mot en lite udde, ”kommer du ihåg vad som hände där borta” sa han och jag såg på den plats där vi träffats sista gången. Ett starkt ögonblick och ett minne för livet var allt vi fick sen blev det sommarlov och under hösten träffade jag Claes.
Ska vi fortsätta där vi slutade sa Kjell och lade armen om min axel, jag blundade, det kändes som en evighet innan hans läppar retsamt bara nuddade vid mina för att sedan fortsätta ner mot halsen och nacken hans varma andedräkt kändes som ljumma vindar på min heta kropp.
Vi gick upp några meter från stranden och lade oss i gräset under några gamla lindar, kvällsljuset letade sig in i det täta lövverket och bildade små fläckar av ljus som rörde sig över den annars skuggade marken.

Utan att säga något drog jag av mig trosorna och Kjell slet av sig sina byxor, hela jag var febrig av åtrå när Kjell försökte komma in i mitt underliv som djuriskt rörde sig upp och ner men efter några sekunder kunde jag äntligen känna hans varma lem tränga in och pulsera i min kropp.

Arbetet som snickare hade givit honom en vältränad kropp och han rörde sig rytmiskt och jag smekte hans bringa och grävde ner naglarna i de fasta skinkorna.
Jag tog för mig av det goda och efter några minuter bar ljumma vågor mig fram till orgasmen som stängde av alla ljud och jag slappnade av och njöt av något jag väntat på i trettio år, när plötsligt någon ruskade till mig och jag tittade upp och ut på flygplatsen som vi precis landat på och det kändes som även jag landat i mitt förhållande till min ungdomskärlek.

Av alexandra - 28 september 2008 11:34

Älsklingen ringde och väkte mig för kanske 20 min se han sa att han kanske behöver min hjölp på jobbet, ska jag hjälpa han så ska jag tydligen köra traktor med ett långt släp :o aja det går nog bra, haha :D Nu så hade jag tänkt att kolla på en film, skriver nog mer sen :) Hejdå så länge!

Av alexandra - 28 september 2008 11:31

Igår så var ju jag, älsklingen och macks på bio, filmen vi såg hette Walle och den var faktist bra :) Efter bion så åkte vi till statoil för älsklingen skulle köpa lampa till bilen, träffa Maria och Sara på statoil, dom var och tanka :p Efter att vi hade vart på statoil så åkte vi hem och åt mat, sedan så kolla vi på film :D Somna vid ett - två tiden nån gång :D



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards