Alla inlägg under oktober 2008

Av alexandra - 22 oktober 2008 12:41

Hej alla bloggare och även ni som inte bloggar :) Nu är det så här att jag tänker gå över till min förra blogg, jag hoppas att ni som besöker denna blogg även besöker min förra/nya :)


http://www.metrobloggen.se/alexandrasvensson

Av alexandra - 22 oktober 2008 12:33

Trött som vanligt, inte alls roligt "/ Men men så äre, sitter i skolan och har svenska ^^ I morgon bitti ska jag till skolsyster, hon vill ta stick i fingret och så på mig eftersom att jag är så trött hela tiden.. Får se vad det visar!!

Av alexandra - 21 oktober 2008 23:58

Nu hade jag faktist tänkt att gå och lägga mig, fast först ska jag ta min natt cigg sedan borsta tänderna :) God natt och sov så gott :)

Av alexandra - 21 oktober 2008 23:11

Seriöst nu orkar jag inte bry mig längre, ditt beteende har gått för långt!! Ska man hela tiden anpassa sig för dig osv osv... Det funkar inte i längden, helt seriöst!! Ska jag vara ärlig så fattar jag inte varför du är sur? Men du är ju som du är, duger det inte så kan man lika gärna dra, eller är det inte så? Det är bara så synd att det ska bli så här  hela tiden, men jag kan tyvärr inte gör nått åt saken, jag kan ju inte precis styra dig... Det är  bara så synd "/

Av alexandra - 21 oktober 2008 23:01

Idag efter skolan så tog jag och nathalie pedersen bussen hem till thessan :) Var hos henne i nån timma, sedan så tog vi bussen hem, fast jag hoppa av vid statoil. Gick där ifrån hem till sara, och var med henne, jocke och nattis, satt hemma hos sara en stund sedan så gick vi till sveaplan och möte lars sedan så gick vi in och handla en massa gott :) Efter det så gick vi till eskilsparken och luffa en stund, lars åkte och var med sina kompisar, vi andra gick hem till sara satt hemma hos henne och prata och så :) Älsklingen kom och hämta mig och nathalie vid sju tiden, vi skjutsa hem henne sedan så åkte vi hem till mig, jag tog en dusch och medans jag duscha så skjutsa älsklingen pappa till affären, sedan så kolla vi på andra avenyn :) Det sluta vid nio tiden, älsklingen åkte hem vid tjugo i tio tiden jag satte mig här vid datan och nörda :) :p

Av alexandra - 21 oktober 2008 10:38

Sitter i skolan och trött som vanligt, ska jag vara ärlig så vet jag inte vad det är som är fel, man kan ju inte vara trött hela tiden? Aja efter skolan ska jag ialla fall hem en stund sedan så ska jag träffa nathalie, lars, sara och jocke.. Får se vad vi hittar på :)

Av alexandra - 20 oktober 2008 12:58

Besöket på värmeverket var intressantare än vad jag hade trott :p Efter det så drog jag och tiina till pasta huset och käka :) och nu så sitter jag på engelska lektion, lite smått tråkigt :p men men ^^

Av alexandra - 20 oktober 2008 09:59

Sitter här i skolan och är trött som vanligt "/ Efter denna lektion så ska klassen på studiebesök (Värmeverket) Ska jag vara ärlig så vet jag inte vad vi ska dit och göra, säkert kolla hur man får värme osv osv.. aja skti samma.. För övrigt så är det synd om mig, jag har skavsår och det gör jätte ont när jag går :( aja skriver nog mer sen :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards