Alla inlägg under september 2008

Av alexandra - 27 september 2008 13:35

Vakna för kanske 30 minuter sen, somna inte först halv fyra så det är väl inte konstigt att jag sov så länge idag :p men det konstiga är att jag inte vaknat nått under morgonen alls ;p nu ska jag väl bli pigg sedan så ska jag fixa mig. Sen vid fem måste jag ner och hämta biobiljetterna, ska ju på bio med Macks och älsklingen, Sara, Jocke och Hampus kanske ska följa med.. aja skriver väl mer sen :D Hejdå så länge !!

Av alexandra - 26 september 2008 23:16

Amanda min älsakde syster <3 Du ska veta att jag alltid finns här för dig, alltid, vad som än händer så står jag alltid kvar med öppna armar för dig! Jag finns för dig vilken tid på dygnet det än är! Du ska aldrig tveka på att komma till mig, jag lysnar alltid, vem/vad de än handlar om! Jag älskar dig och det vet du // Din stora syster alexandra

Av alexandra - 26 september 2008 21:51

Klockan är snart tio, jag gör väl inte så där jätte mycket. Det är ganska så skönt att bara vara hemma en fredags kväll. Man måste ju inte alltid dricka. Jag vet inte riktigt vad jag ska skria, jag kommer nog på nått snart :D

Av alexandra - 26 september 2008 21:03

Mathias, Jag är glad att jag träffade dig. Du har förändrat mitt liv och det är jag glad för. Du har fått mig att må bättre. Du kom, du kom och fångade mitt hjärta och mig.Jag var fast, fast för evigt. Jag ångrar inte en enda sekund att jag träffade dig och att det blev vi <3 Du är inte som andra killar, och det är jag glad för. Du är dig själv till 100 % Jag älskar dig för den du är. Du kommer för alltid att ha en stor plats i mitt hjärta, vad som än händer här på jorden, så kommer jag aldrig att glömma dig och jag kommer ALLTID och då menar jag ALLTID att älska dig <3 // din alexandra isabella svensson

Av alexandra - 26 september 2008 20:34

Mitt namn är då Alexandra Isabella Svensson, jag är född den 26/2 - 1991 på Eskilstunas BB, mina föräldrar var inte så gammla när dom fick mig, mamma fyllde 18år den 2/10 året innan hon fick mig, min pappa hade fyllt 19år den 23/12 .. När jag var ca två år gammal så fick jag en lillebror som heter Sebastian, han blir 15 år den 18/12.. Mina föräldrar separerade när jag var ca sju år gammal.. Jag och lillebror bodde hos mamma på heltid, pappa varanan helg.. Det gick ca två år, mamma och pappa skulle pröva igen och det verkade funka helt okej, mamma blev med barn, fick en till lillebror han heter Macks, han är född 6/6 - 2001 .. Det gick några månader och så bestämde mamma och pappa sig för att gifta sig. Minns inte exakta datumet men det var nån gång i mars 2002 .. Mina föräldrar träffades när dom var 14 och 15 år gamla, så dom har hållt i hopp ett bra tag :p Nog om min familj, Jag går andra året på gymnasiet, går Servis linjen även kallad "SMSE" Det är väl en lite blandad linje, allt inom städ och resturang branschen, jag trivs rätt så bra, jag har världens underbaraste klasskompisar... På fritiden så umgås jag med mina vänner och min underbara pojkvän Mathias.. Jag och Mathias har snart vart tillsammans i ett år och nio månader, vart förlovade i snart nio månader och det känns underbart :) Sara Lagerkvist är en av mina absolut bästa vänner, henne kan jag verkligen lita på upp till 110% om inte mer. Hon är en sådan vän alla borde ha..

Just nu så kommer jag inte på någe mer att skriva om mig själv, jag tror att jag fick med det viktigaste. skulle det vara så att ni skulle vilja veta någe mer så fråga :) Jag svarar nästan på allt!

Av alexandra - 26 september 2008 20:29

Hejsan alla bloggare! Som ni märker så har jag inga inlägg ännu, men det beror ju på en sak och det är att jag precis skaffat mig denna blogg, för så blogga jag på metrobloggen, men jag ville pröva på lite nytt :p Och jag hoppas att jag ska trovas mer på denna blogg :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards