Alla inlägg den 28 november 2008

Av alexandra - 28 november 2008 21:07

Det blev bullar och drömmar idag, får baka bröd i morgon om jag orkar :) Nu så ska jag och älsklingen kolla på film :)<3 (Ovanligt? nej haha) aja skriver mer i morgon :D

Av alexandra - 28 november 2008 16:04

Just nu så väntar jag på att bulldegen ska jäsa klart, eller ja den har ju kanske bara jäst i ca fem min och den ska jäsa i ungefär en timme :) medans degen jäser så ska jag nog göra kakorna :) sen senare så ska jag göra bröd :p först så skulle jag bara baka bröd sen så ville jag baka bullar och kakor :) aja skriver nog mer sen :)

Av alexandra - 28 november 2008 11:06

Nu så har jag städat klart :) sitter här nere och ska jobba lite med frågorna en stund tills nathalie är klar. Fast ska jag vara helt ärlig så har jag stor lust att skita i frågorna.. För övrigt så är jag röksugen! Man kanske ska upp och röka en cigg ?

Av alexandra - 28 november 2008 09:14

Just nu så sitter jag här och väntar på att börja igen, ska vara med två andra nu till lunch, och dom är mkt mkt mkt trevligare än min handledare :p Det ska bli så skönt att sluta vid lunch idag och sen så är det ju sista dagen :) aja skriver nog mer sen !

Av alexandra - 28 november 2008 06:38

Idag så är det sista dagen på APU:N :) väldigt skönt vill jag säga!! Skulle ha gått upp vid sex men var så trött att jag inte orka så jag gick upp 25 över ser (a) :) Allt är fixat och klart, så nu ska jag bara borsta tänderna sen gå :) Jag kommer nog att skriva mer sen, för nu har jag inte tid att sitta här och skriva en massa och så har jag inge speciellt att skriva om :)


Ha det så bra så länge, så hörs vi sen senare :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards