Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av alexandra - 6 oktober 2008 21:13

Sitter här hemma med en massa saker ihåret :p jag håller på att permanentar det, hoppas på att det blir bra (a) jag är även med älsklingen och Amanda :D<3 Så jag ska väl vara lite social emot dom oxå :)


Idag så har jag köpt en plattång, lär nog behövas ibland eftersom att jag ska få krull hår :) Sedan så köpte älsklingen en ny stav till tungan :) Väldigt snäll. Jag älskar dig så obeskrivligt mycket hjärtat, du är så bra, du får mig att må bra <3

Av alexandra - 6 oktober 2008 20:56

Dålig uppdatering, och det beror väl på att jag inte haft tid till att skriva, dom ända gångerna jag har chans att skriva är när jag är hemma, och oftast så är jag med älsklingen och han tycker inte att det är så roligt när jag ska sitta vid datan hela tiden, men nu så sa jag till han att nu måste jag faktist skriva lite i min blogg :)  

Nu ska jag väl försöka att komma ihåg vad jag har gjort under helgen, jag kommer nog inte att komma ihåg allt men det mesta iallafall :)


Fredag:

I fredags så var jag, Sara och Jocke på bio var och kolla på (Patrik 1.5) helt okej faktist :) Sen så gick jag och Sara och vänta på älsklingen, möte lillcattis så vi skjutsa henne innan vi lämna Sara, sedan så åkte vi hem och kolla på film :)


Lördag:

På dagen så var jag och älsklingen hemma hos han, sedan så åkte jag, älsklingen, Sara, Jocke, Nicke, Natta och Henrik och käka på amerikan pizza efter det så åkte vi och läman Nicke och Natta. Sedan så åkte vi andra hem till Lars och kolla på film med han och Nattis :) Riktigt trevligt, åkte hem vid halv tolv tiden, gick ut med hunden sedan så gick vi och la oss..


Söndag:

Igår så gjorde vi inte så där jätte mycket, var hemma hos älsklingen och hjälpte hans föräldrar med en massa sedan så åkte vi hem till mig och kolla på film :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards