Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av alexandra - 18 oktober 2008 21:10

Kom precis hem, har vart på java med felicia och raido satt där i några timmar, nathalie och lars kom förbi :) sedan så gick jag och möte angelica, satt ute och prata. Sedan så gick vi till eskilsparken och träffa sara som inte mår så bra idag, men det är ju bara hennes egna fel för hon drack igår haha :) sedan så kom älsklingen och hämta mig och angelica, han skjutsa oss till rimi för jag skulle hyra film och köpa massa gott :) medans vi var inne på rimi åkte han och skjutsa felicia, raido, nathalie och lars till gredby sedan så kom han och hämta oss åkte till dagiset mellan mig och angelica tog en cigg stog och prata lite och så :) Nu så gör vi inte så där jätte mycket, ska kolla på film och mysa :)

Av alexandra - 18 oktober 2008 16:02

Efter skolan så åkte jag hem till älsklingen, var där en stund, sedan så åkte vi hem till mig för jag skulle duscha och fixa mig, efter det så släppte han av mig hos sara, var med henne och jocke en stund, träffa även cattis en stund :) efter ca en timme så kom han och hämta mig, åkte och hämta upp felicia och sabina, åkte och käka sedan skulle felicia till tunapark för hon skulle köpa ett par skor :) Sen när vi var klara så åkte vi till katrineholm. Åkte förbi hemma hos raido i julita en stund, sen så åkte vi hem till felicia älsklingen åkte och fixa det han skulle göra :) Han var klar vid tio tiden ungefär. Jag, felicia, raido och älsklingen satt hemma hos henne och prata osv.. Sedan så åkte vi hem till oskar för att träffa sabina och nån till, stämningen där var väl inte så där jätte bra så jag och älsklingen åkte och köpte ostbågar och cola sedan så åkte vi hem till felicia, hade vart hos henne i ca tio min så kom felicia och raido tillbaka dom ville inte heller vara kvar :p satt och prata sedan så gick älsklingen och sov, jag la mig och läste, felicia och raido kolla på tv...


I morse så vakna jag och älsklingen vid halv tolv tiden, gick upp och tog en morgon cigg, sedan så vakna felicia och raido. Drack lite kaffe och gjorde oss i ordning sedan så åkte vi hem till raido för älsklingen skulle få nya blinkers till bilen sedan så tog vi älsklingens bil och åkte hem till eskilstuna, felicia och raido följde med för dom skulle dra ner på stan en stund. Just nu så är jag hemma, gör väl inte så där jätte mycket, ska träffa angelica en stund sen senare ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på film och mysa med älsklingen :)<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards