Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av alexandra - 7 oktober 2008 20:10

Eftersom att jag inte kommer att skriva någe mer så tänkte jag passa på att skiva god natt nu med detsamma :D


God natt och sov så gott, hoppas att alla haft en bra dag :)

Av alexandra - 7 oktober 2008 20:04

Som vanligt så har jag haft migrän nästan hela dagen "/ Jag fattar inte varför jag har så jävla ont i huvudet, var och varannan dag ? "/ Jag äter som jag ska osv osv.. Men ändå så får jag ont i huvudet oftast så får jag det efter lunchs typ vid ett, två tiden "/ Aja får be mamma ringa läkaren så att dom kan få kolla vad felet är för så här ska det inte vara...


Idag efter skolan så hjälpte jag sara med studentmössan och allt annat hon skulle ha, efter det så åkte vi hem till mig, åt nudlar och så :) Jag städa mitt rum, ville ha det fint eftersom dom nya ljusen kom idag :) Det kan ju inte vara stökigt och lukta gott i rummet :p haha? Kom upp från badet för en stund sen. älsklinen är påväg hit, ska väl kolla på en film och mysa :) sedan blir det sova sängen :) 

Av alexandra - 7 oktober 2008 10:12

Älsklingen och jag åkte till statoil och köpte lagnings grejs till pappa, han ska laga cykeln den har fått punka, sedan så skjutsa älsklingen mig till skolan. och nu så sitter jag här och inte gör så jätte mycket, ska läsa en bok som jag redan har läst i typ åttan "Möss och människor" Jag har för mig att den var ganska så bra men vet inte helt hundra :p efter denna lektion är det lunch, är skit hungrig, hann inte äta nån frukost :p jaja skriver nog mer sen :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards