Alla inlägg den 15 oktober 2008

<3

Av alexandra - 15 oktober 2008 14:42

Jag älskar när du kollar på mig
Jag älskar att se lyckan i dina ögon
Jag älskar när du håller mig i handen
Jag älskar när du leker med mina fingrar
Jag älskar att jag kan lita på dig
Jag älskar att jag känner mig trygg med dig
Jag älskar att jag kan luta huvudet mot din axel
Jag
älskar när du håller om mig
Jag
älskar att känna värmen från din kropp
Jag
älskar att vara nära dig
Jag
älskar när dina läppar möter mina
Jag
älskar att känna dina andetag mot mina
Jag
älskar att kittla dig
Jag
älskar att få dig att skratta
Jag
älskar att skratta med dig
Jag
älskar att umgås med dig
Jag
älskar att du besvarar mina känslor
Jag
älskar att du är min
Jag älskar dig Mathias Eriksson

Av alexandra - 15 oktober 2008 14:37

Jag känner att jag inte skriver så där jätte mycket längre och det är lite synd, får ta och ändra på det. Eller vad tycker ni?


Just nu så gör jag inte så där jätte mycket, väntar på att tvätten ska bli klar så att man kan starta en ny maskin. Var ute med min kära hund för en liten stund sen, jag tycker så synd om han. För han mår inge bra :( Men det blir nog bra snart, hoppas jag iallafall :) aja skriver väl mer sen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards