Alla inlägg den 7 december 2008

Av alexandra - 7 december 2008 19:13

Fredag: Ja i fredags så blev det ju party hemma hos sara, riktigt trevligt :) Sen så kom älsklingen och hämta mig och Sara vi åkte till jockes kusin och sjöng sing star (Stavas?) Riktgit roligt.. Dom andra vet jag inte vart dom tog vägen (A)  Men iallafall så kom jag och älsklingen hem vid två halv tre nån gång, och som vanligt så var jag hungrig så jag ställde mig och gjorde mat, haha minns ej om det var gått eller inte.. men jag åt iallafall det så det måste ju iallafall ha smakat någe lunda bra :p


Lördag: Jag och älsklingen vakna vid halv två, var utvilad och pigg, gick upp och åt korv med bröd sedan så kolla vi på film och inte gjorde nått speciellt, år tacos vid sju tiden. sedan så åkte vi hem till älsklingen och sov där.


Söndag: Vakna vid tolv, gick ner och åt frukost och kolla på tv, sedan så fixa jag mig lite smått, sen vid halv två tiden så åkte vi till stolfors skolans matsal (Stor visning, party lite) trevligt trevligt.. älsklingen var bara kvar en stund.. Sen vid fyra tiden så vare slut, mamma och jag gick och handlade mat och sedan så gick vi hem.. Har bara ätit mat och suttit här framför datorn.. Senare så blir det andra avenyn, one tree hill och kanske film :)

Av alexandra - 7 december 2008 19:07

Lite bilder från i fredags

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards