Alla inlägg den 12 december 2008

<3

Av alexandra - 12 december 2008 23:58

 Jag älskar dig hjärtat <3

Av alexandra - 12 december 2008 23:47


Jag är så glad att jag har er två!! Ni är så bra, ni lyssnar alltid på vad har att säga, det finns verkligen inga som är bättre än er! Vad skulle jag ha gjort utan er? Om ni bara viste hur mycket jag älskar er och hur mycker ni betyder för mig!!!


Alexandra hjärta Amanda, syskon föralltid <3

Alexandra hjärta Mathias, evig kärlek <3

Av alexandra - 12 december 2008 23:26

Det är inte lätt att erkänna något man inte ens har sakt. Det är någon utav er två som sak en massa skit, något som inte ens är sant.. Det gör så ont att veta att någon utav er går bakom ens rygg.. Eller kanske båda? Jag vill inte att detta ska vara sant, varför gör ni så här? Varför ens hitta på en massa skit som inte ens har kommit ur min mun! Jag blir så arg...


Jag kanske har haft fel hela tiden, min allra bästa vän! Har hon svikit mig? eller är det någon annan? Varför inte svara när man ringer eller skicka sms? är det så svårt? Tydligen.. Jag orkar fan inte..

Av alexandra - 12 december 2008 21:36

Jag blir så irriterad!! Det är ju så roligt att få skit för något man inte ens har sakt, något andra säger..  Skulle det har vart så att jag sakt det så skulle jag väl ändå har erkännt det... Men tydligen så ska man ju få ta allt skit utav alla.......


hmm undra vart man har alla sina så "kallade" vänner?

Det är bara så synd...

Av alexandra - 12 december 2008 17:46

12 dagar kvar tills julafton :) längtar faktist mer än vad jag brukar göra (a) Sen så är det 19 dagar kvar tills nyårsafton, längtar grymt mycket tills dess oxå :)

För det första så fyller cattis 18år på nyårsafton och självklart så blir det att fira henne, ut och käka och så :) Sedan så ska man vara med älsklingen, Sara, Jocke, Nathalie och Lars, Fast det blir säkert mer folk? :) Ska bli så kul, visst flickor ? :)<3

Sen nu den 19/12 är man bjuden på julmat hemma hos Felicia i Katrineholm :) ska bli trevligt (a)<3

Om 76 Dagar så fyller man ju 18år :) trevligt trevligt!! Party då eller? Det kan jag lova er :) haha sen så flyttar man om ca 87 Dagar oxå :) aja nu orkar jag inte skriva någe mer!!

Av alexandra - 12 december 2008 11:04

Vakna vid halv nio, gick upp och satte på kaffe medans kaffet skulle bli klart så fixa jag mig lite snabbt sedan så blev det en cigg och kaffe :) Tog kvart över nio bussen ner på stan, mötte Amanda och Sebban.. Gick till kyrkan och kolla på luciatåget och efter det så gick vi mot bussarna, tog bussen hem och nu så sitter jag här vid datorn och dricker kaffe, svart även :o jag som alltid annars har hatat svart kaffe, men nu tycker jag att det är mums :) haha aja jag vet inte riktigt vad jag ska göra, det blir väl att sitta id datorn och luffa lite :) skriver mer sen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards