Alla inlägg den 11 december 2008

Av alexandra - 11 december 2008 21:29

Kom hem från stockholm för ca en timme sen. Har vart hur trevligt som helst :) Tack för en underbar dag alla tjejer + Crolle :)


Var framme i stockholm vid tio tiden ungefär, gick till vasamuset (Stavas?) Var där till tolv ungefär, sedan så drog jag + sex tjejer + Crolle och käka i kungshallen, efter att vi hade ätit så gick vi ut och rökte sedan så satte vi oss och fika i några timmar :) Hur trevligt som helst! Sen så skulle Tiina åkte hem med tio i fyra tåget Så jag följde med henne till stationen och sa hejdå :p sedan så gick jag och mötte Martin, Drack lite kaffe och sedan så gick vi runt och prata om allt möjligt, efter ett tag så orkar vi inte gå någe mer så vi gick in till stationen, satt och kommentera massa folk som gick förbi oss, haha riktigt trevligt vare att träffa han, har inte träffat han på ca två och ett halft år :o Sen när han åkte hem så gick jag och möte Nathalie, Bahare, Jessika och Crolle träffa även Fatima på vägen :) Vi väntade på tåget som skulle åka vid tio i sju. Var hemma i Eskilstuna vid tio i åtta, jag och nathalie tog kvart över åtta bussen hem..


Och när jag kom hem så blev det mer kaffe (a) haha aja nu ska jag iallafall ut med min hund sen så ska jag nog lägga mig och läsa, måste försöka bli trött :o men det lär ju inte gå så bra :) aja skriver nog mer i morgon :)


Vill bara tacka igen för denna dag, har haft hur skoj som helst :) God natt och sov så gott :)<3

Av alexandra - 11 december 2008 07:37

Vakna för en stund sen, jag skulle ha sovit till åtta men vakna vid halv åtta och inte kunde somna om, jag ska väl ta och fixa mig och sedan äta något.. Sen Vid fem över nio så åker tåget till stockholm. Ska nämligen åka till stocklhom med klassen plus treorna.. aja skriver nog mer sen :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards