Alla inlägg den 24 december 2008

Av alexandra - 24 december 2008 16:27

Jag och min älskade lillebror Macks :)


Sitter här i mitt kära lilla rum och lyssnar på musik, jag är väl nöjd med det jag fått idag, man ska ju inte klaga i allafall :) Fick två presentkort på gina, pengar, chokladask, en massa saker tills jag flyttar hem i från och en massa annat.. orkar ej skriva allt, man glömer ändå något sen i slut ändan haha :D Är iallafall nöjdast med Datorn jag fick utav älsklingen i måndags :D

Av alexandra - 24 december 2008 09:38

Just nu så sitter jag här vid köksbordet och inte gör så jätte mycket, åt frukost för en liten stund sen riktigt gott vare :) Öppna första julklappen för ungefär en timme sen, fick presentkort på gina utav min älskade lillebror Macks :) Macks fick en nny mobil och Basse fifa 09, sen blire mer öppning vid tre fyra nån gång :)


För övrigt så hade älsklingen rätt :) I måndags så fråga jag han undra n'r snön har tänkt att komma, och då sa han att den kommer på julafton, och vad gör det ? Jo det snöar hahah :) Inte för att det snöar så jätte mycket men det är väl bättre än ingenting, eller hur ?  


God jul på er alla, hoppas att ni får en bra julafton :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards