Alla inlägg under oktober 2008

Av alexandra - 15 oktober 2008 14:37

Jag känner att jag inte skriver så där jätte mycket längre och det är lite synd, får ta och ändra på det. Eller vad tycker ni?


Just nu så gör jag inte så där jätte mycket, väntar på att tvätten ska bli klar så att man kan starta en ny maskin. Var ute med min kära hund för en liten stund sen, jag tycker så synd om han. För han mår inge bra :( Men det blir nog bra snart, hoppas jag iallafall :) aja skriver väl mer sen!

Av alexandra - 14 oktober 2008 10:38

Just nu så sitter jag i skolan och har svenska lektion, Fick en ny uppgift idag och man ska beskriva sitt språk. Inte alls roligt men det får duga, hellre det än en massa annat skit.. nej nu får jag faktist ta och sluta klaga, känns som att jag bara klagar på allt :p 


Får se vad man hittar på idag, inge planerat ännu iallafall.. aja skriver väl mer sen skulle jag tro :)

Av alexandra - 13 oktober 2008 09:36

Mamma kom in och väkte mig vid sju i morse, jag var helt död jag ville verkligen inte gå upp, jag ville ligga kvar brevid min älskling.. Men det kunde jag inte, för jag var tvungen att gå upp för att föra mig i ordning för att åka till skolan och nu så sitter jag här, andra lektionen och det är svenska.. Jag är så trött, jag orkar inte. Men jag måste. Jag försöker iallafall och det är huvudsaken!

Av alexandra - 11 oktober 2008 11:26

Kvällen igår vart väl helt okej inte som jag hade tänkt mig men ändå.. Synd att det som hände, hände "/ Jag hoppas att alla ordnar sig mellan er..  


Fy fan va dåligt jag mår idag "/ Har aldrig någonsin mått så här jävla dåligt... För första gången så har jag spytt dagen efter.. Men men sånt är livet, kan inte göra så jätte mycket åt saken.. Ska åka hem om ca en timme... Aja nu orkar jag inte skriva någer mer, kanske skriver mer sen :D

Av alexandra - 11 oktober 2008 01:12

Klickan är strax efter ett, sitter här hemma hos oskar, helt nice :) Party till tusen för fan :) haha, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. kanske skriver mer sen när jag kommit på nått skojsigt att skriva om :D

Av alexandra - 10 oktober 2008 21:20

Jag, älsklingen & Sara mötte Felicia, Sabina och Oskar utanför ming skulle käka :) Medans vi satt och käka så bestämde vi oss för att åka till katrineholm och festa så nu sitter vi här och firar Felicia :) Rikgtit trevligt :)


Jag,älsklingen,Sara,Jocke,Felicis,Raido och Sabina sitter hemma hos oskar.. Oskar ska åka bort över helgen vart vet jag inte :p minns inte riktigt haha :) Ska jag vara ärlig så är det riktigt skönt att komma i från Eskilstuna... Jag längtar tills jag flyttar hit (a)

Av alexandra - 9 oktober 2008 18:04

Idag fyller Felicia 18år Hoppas att du får en toppen dag gumman <3

Ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år, Ja vist ska hon leva, ja vist ska hon leva ut i hundrade år. Hipp hipp, hurra hurra hurra HURRA!!! Grattis på 18års dagen gumman <3

Av alexandra - 8 oktober 2008 17:49

Efter skolan så kom älsklingen och hämta mig, åkte till tippen och lasta av ett skläpp sedan så åkte vi till odlarskolan och hämta Sara- Åkte och lämna släppet sedan så åkte vi till sjukhuset för sara skulle till öronavdelningen och ta en massa prover efter det så skjutsa vi hem henne. Åkte hem och åt mat, sedan så hjälpte jag mamma med lite saker och nu så är vi hemma och inte gör så jätte mycket, får se vad vi hittar på. Jag funderar på att färga älsklingens hår sen vet jag inte vad vi ska göra :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards