Direktlänk till inlägg 13 december 2008

69:an

Av alexandra - 13 december 2008 02:01

Det var en man som var riktigt sugen på att få en 69:a av sin fru, men frun var inte alls så intresserad av att ändra på något i sitt sexuella liv hon var rätt nöjd med det lilla som var. Men mannen tjatade och tjatade, och tillslut sa frun som var trött på mannens tjat, -på Lördag älskling då ska du få nå´t du länge drömt om, din efterlängtade 69:a, mannen smålog och tänkte, äntligen!

Så kom äntligen lördagen....men frun sa till mannen; -du älskling jag måste tyvärr ta tillbaka det jag lovade dig, jag har fått mens...-äh sa mannen, det struntar jag i har du äntligen gett med dig så har du sa mannen, som tänkte nu eller aldrig....så dom lade sig till rätta och började, men mitt i akten så ringer det på dörren....
Frun: -älskling du måste gå och öppna, det kan vara nå´t viktigt
Mannen: -vad kan vara så viktigt nu?
Frun:- det kan vara paketet som skulle komma idag, specialutkört med bud.
Mannen: - okej jag går och öppnar....säger mannen lite surt.

Mannen slänger på sig kläderna lite snabbt och springer förbi hallspegeln och ser till sin förfasan att han har blod runt hela munnen...men han tänker att jag får hitta på nå´t...

Mannen öppnar dörren och där står budkillen, han tittar storögt på den blodiga mannen och utbrister,
- Herregud har du gjort illa dig, behöver du hjälp?
- Nej, det är lugnt jag råka snubbla i badrummet och slog hakan rakt i toaletten...
- ja, jag ser det....att du har slagit i toaletten för du har bajs i pannan!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra - 4 januari 2009 19:13

Ny blogg igen (a) Jag vet att jag håller på att byter hela tiden, men jag har så svårt att bestäma mig (a) men iallafalla här är bloggen jag kommer att skriva i, nu fram över, så vill ni läsa min blogg så ska ni gå in på    http://www.metrobloggen.se...

Av alexandra - 31 december 2008 10:42

Ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år, ja vist ska hon leva, jag vist ska hon leva ut i hundrade år. Hipp hipp hurra hurra hurra hurra.... Grattis på 18års dagen porrCattis, Jag älskar dig gumman <3   Sexygirl91 <3 PorrCattis ...

Av alexandra - 30 december 2008 12:58

Får städa klart sen senare :) Ska fixa mig lite snabbt nu, sen ska jag ner på stan med Sara :)<3       Sen senare idag så ska jag träffa Angelica och Emma, mys <3:)       Hejdå! Skriver mer sen :) ...

Av alexandra - 30 december 2008 12:39

Just nu så håller jag på att städar mitt rum, och det går väl sådär, har lagt alla kläder i en hög så jag ska väl börja vika allt och sedan så ska det in i skåpet där det hör hemma, men jag är ju alltid så smart tar ut en massa kläder från skåpet för...

Av alexandra - 30 december 2008 00:21

Eftersom att klockan är efter tolv så får man ju skriva Igår så vakna jag vid tio tiden ungefär utav att sara skicka sms till mig, det är typ första gågen i hela mitt liv som jag vakna utav ett sms :p men iallafall, gick upp tog på mig kläder sedan s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards